Jak zboží vrátit?
Vyplňte náš online vratný formulář
Nebo formulář, který Vám byl dodán v balíku spolu se zbožím. Následně zboží zabalte a vyberte si jeden ze způsobů podeje zásilky.
Reklamační asistent - Zásilkovna.cz
Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Štítek na vrácení můžete také vystřihnout z dodacího listu, který byl v zásilce spolu se zbožím. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Tato služba je zpoplatněna částkou 65 Kč.
Tento způsob vrácení se nevztahuje na vrácení vánočních stromků, jelikož přeprava nadrozměrného zboží přes společnost zásilkovna není možná.
Vrácení prostřednictvím PPL
Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou od 76 Kč.
Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.
Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?
Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Pro tuto možnost zaslání zboží se nevztahuje vrácení zdarma. Adresa pro vrácení je:
V a E, s.r.o
Karpatská 2260/21
Svidník, 089 01
Slovensko